Informacje dla Pacjenta
Informacje dla Pacjenta
Aby zapisać się u świadczeniodawcy pacjent może zgłosić się do Działu Obsługi Pacjenta:
• osobiście,
• telefonicznie,
• za pośrednictwem osoby trzeciej.
Godziny pracy Działu Obsługi Pacjenta:
Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna:
Osobiście w dni powszednie w godzinach: 7.00 – 18.00.
Telefonicznie w dni powszednie w godzinach: 8.00 - 14.00. Telefon: (47) 710 40 01; (47) 710 40 02.
Zapis na pierwszą wizytę odbywa się na podstawie skierowania wydanego przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Pacjent pierwszorazowy zgłasza się do Działu Obsługi Pacjenta znajdującej się na parterze w budynku A, natomiast na kolejną wizytę zapisywany jest
w gabinecie.
Pacjenci, którzy z różnych przyczyn nie mogą stawić się na wizytę w wyznaczonym wcześniej terminie, proszeni są o kontakt telefoniczny w celu odwołania wizyty.
W przypadku świadczeń udzielanych na podstawie skierowania pacjent zobowiązany jest do dostarczenia oryginału skierowania nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listę oczekujących. Oryginał skierowania można dostarczyć osobiście, za pośrednictwem osób trzecich lub przesłać pocztą.
Więcej informacji w zakładce Dział Obsługi Pacjenta.
Ogólne informacje o świadczeniach: https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/informacje-o-swiadczeniach/
Przypominamy o możliwości założenia Internetowego Konta Pacjenta.
Instrukcje ze strony https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/internetowe-konto-pacjenta/
1. Wejdź na www.pacjent.gov.pl
2. Wybierz jeden ze sposobów logowania:
• za pomocą profilu zaufanego,
• za pomocą e-dowodu Informacji w sprawie IKP udzielają konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta.
Przygotowanie do badań diagnostycznych:
1. Badanie urografii
2. Badanie USG jamy brzusznej
3. Badanie tomografem z kontrastem oraz bez kontrastu
4. Ulotka Informacyjna – zgoda Kolonoskopia
5. Ulotka informacyjna – zgoda Gastroskopia